har man tråkigt så har man..

Visste du ..

att jag vill ha - massvis med moneeey!
att min senaste kyss - var med min älskling
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - ganska mycket :D
att jag inte gillar - folk som ljuger än rakt upp i ansiktet
att min första riktiga kyss - va med Felix Lundkvist
att jag avskyr när folk snackar - om vad de har fått för dyra grejer i julklapp!
att kärlek är - Felix Lundkvist för mig
att jag gillar att - Spela fotboll!
att jag alltid kommer att - Älska han
att jag är hemligt förälskad i - ingen?
att sist jag grät var - kommer inte ihåg
att min mobiltelefon är - i min fickaaaa
att när jag vaknar på morgonen - så fryser jag alltid(?)
att innan jag går och lägger mig - Måste jag hålla på med mig mobil.
att idag har jag - Degat hemma och lekt med Caseyyy min söta lilla bebis.
att jag just nu tänker på - att jag vill ha chips
att i kväll ska jag - sovaaaaa
att i morgon kommer jag - träna & sen träffa min babe!
att jag hoppas - på att få en iphone när jag fyller år.



Har du:


Någon som förstår dig? Jaa
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? Det har väll alla?
Vem kramade dig senast? Min faster
Vem pussade dig senast? Casey min kusin hihi
Vem ringde dig senast? Robina Allooo
Vem ringde du senast? Adam Grönlund
Vem var hemma hos dig senast? Min närmaste släkt
Vem var du hemma hos senast? Vet faktist inte? :o
Har du några kärleksproblem? Näe :)
Har du pratat med någon idag? Men ja haha
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ah!




Jag:

Är singel? Nopp
Svär ofta? Nä, ibland
Sjunger i duschen? haha nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha, men nej
Skrattar åt dina egna skämt? HAHA, alltid!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Jarå!




Har du:

piercingar? öronen, naveln
Syskon? ja
Jobb? Yes
För många vänner? kan man ju inte ha???
Rymt hemifrån? Yes
Färgat håret? AH
Bra självförtroende? Haha ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? Men ja
Varit kär? OHJA
Gjort något olagligt? Yup
Somnat i skolan? Nej tror jag inte
Brutit ett ben? Nej :)
Sett en fallande stjärna och önskat? Ah hehe (a) 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ah
Smugit ut utan lov? Yes!
En hemlighet som ingen annan vet? nej tror jag inte 
Sovit en hel dag? ah
Somnat gråtande? yes
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ah.
Blivit generad inför folk? Vem har inte?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? tror jag inte faktist haha.
Ätit musslor? aa!
Varit på en festival? Nej
Haft ett förhållande i under en månad? snart 9! :))
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? Yes



Vad:

Längtar du till mest just nu? Min födelsedag!
Ska du göra i helgen? ST cupen tror jag
Har du för kläder på dig? t-shirt & mjukisar
Gjorde du igår? Firade julaftoooon!
Ska du göra i sommar? SOLA mest
Åt du senast? tårta
Har du för mobil? Xperia NEO
Vad köpte du senast? Godis tror jag?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? hälsat på han som låg dära?
Nemen jag skulle fått panik och ringt the cooops.



Vem/vilka:


Slog du senast? Rikard
Fick du sms från senast? Min älskling!
Pratade du med senast? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Robina & felix
Var du med senast av det motsatta könet? casey
Kan du lita på mest? Felix & Rebecka
Vet mest om dig? Felix
Sov du tillsammans med senast? Malin :)



Allmänt:
Har du pussat en groda? Ja
Kan du hjula? tror det
Är du EMO? hahah, men nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åkt på resa med alla min närmaste
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jarå!
Har du sjungit inför publik? Ja
Följer du mode? Nej.
Är du hungrig? Alltid.
Är du blyg? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0