jobba i fridhemsplan hela daan

Har ju tid att blogga nu så det hade jag tänkt göra hihi, sitter och lyssnar musik och kollar facebook.
Idag vaknade jag vid halv 1 typ, har absolut inte gjort nånting idag, eller jo vid halv 4 kom felix hit.
Så bytte vi julklappar och så, fick världens finaste halsband av honom :')
Sen nu ikväll ska jag bara va hemma, tare lugnt och tagga till imorron.
Ska va vid fridhemsplan vid 11.40 så ska vi jobba på dagslivs hela dagen och packa varor.
Så jävla jobbigt, dagen innan jul oxå då det kommer som mest, fuck....
Jaja, vad gör man inte för laget, sparar till barcelona ju ska dit i sommar på fotbollsläger!
Yes, men vi får se om vi hörs imorron kanske på kvällen, pusshej♥
julklapp jag fick av älskling, så gulligt hihi ♥

Jag nyss.

Kommentarer
Postat av: Emma & Stella :)

Vilket gulligt halsband! :D

2011-12-23 @ 09:50:12
URL: http://randoum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0