mysig jul

Hej tjockisar, precis som jag som käkat alldeles för mycket julmat.
Nemen haha, åt både igår och idag iomed att det blev mat över, så e smock full.
Fick typ inget så "intressant" alltså data, iphone, ipad. Fick pengar och kläder m.m.
Menmen man kan inte alltid ha det bra, hade trevligt med familjen allafall! Alltid lika mys.
Sitter och saknar ihjäl min älskling, vet inte varför har inte ens vart borta från han länge ju.
Saknar hans lukt, och närheeeeeet :( Yes, men annars rullar allt.
Är nöjd med mitt duntäcke jag fick oxå, haha.. Pallar inte lägga upp hära,
iomed att det inte är något intressant. Har inget att skryta om heller som alla andra har haha.
Jaja, fyller strax år ju så får mera då ghihiihi. Nu ska jag iväg på toa, så vi hörs snart! Pussss♥

min söta kusin som fyllde år igår, ett helt år är han nu hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0