ont i min mageeee, fuck

Hej sötisar, sitter i tvrummet och grubblar över hur jag ska göra med träningen.
Har värsta mensvärken och vi har styrketräning idag, har redan tagit 2 värktabletter men värken kommer bara tillbaka :( Aja, iallafall. Skola idag, har inte haft nått speciellt.
På rasten va jag med hanna och massa + felix och hans kompisar. Det e alltid kul,
de har sån jävla humor haha. Efter skolan gick jag med Fredrik till allé, köpte lite godis.
Och drog hem, sen har jag suttit och kollat tv och myst med mig själv, nej misstolka inte men ah nifattar.
Yes, ska iväg och kolla efter tränings grejer blir npg träning iallafall, orkar inte bry mig om magont.
Pusshej♥
Jag idag haha, anton fota mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0