Sorry för keff update..

Men har inte haft så mycket tid, va med becka i lördags och myste med henne efter cupen.
Som vi spelade hela dagen, sen i söndags så fortsatte vi ha mys när vi vaknade,
för vi började kolla på Goal sen kollade vi på 2an dagen efter alltså. Så jävla bra!!
Värda filmer att se, + att Santiago som spelar huvudrollen är så snyyyygg.
Aja skola idag, chill iomed att det är sista dagarna nu innan lovet.
Sen efter så va jag med min älskling, vi hade det allmänt mys som alltid.
Brottades lite sen åt jag och lala, ah inte så intressant :) Yes, men nu ska jag dra bloggar snart!
Pussss♥

jag och becka på cupen, VI KOM TREA!!
älskling idag, när vi spelade guitarr hero hahha. (jag tog han!!1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0