Träning avklarad!

God dag allesammans, nemen haha hej!
Sitter och är helt slut i kroppen, har inte sovit ett piss pga Dagmar (stormen).
Sen nu imorse har jag haft träning oxå, höll typ på att svimma första minutrarna av träningen.
Det blev svart och snurra för jag inte sovit nått :d Aja, så nu e jag nyduschad och ska sitta vid datan tills,
jag och robina ska dra och kolla på våra älsklingars träning hihiih.
Whatever, sen ikväll efter träningen ska jag va med felix som jag inte träffat på 4 dagar?!? SAKNAR.
Så det e najs, bloggar nog strax igen. Har ju ändå inget för mig. Pussss♥

Bild jag skulle lagt upp förut som jag hitta nu, hehe men bättre bild på min julklapp från älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0