Vad ska ni göra?


Hej igen
, tänkte berätta om vad jag ska göra på jul! Kanske inte världs intressant men ändå.
Delar ju med mig av mitt liv här hallååå? Nemen ah.
Iallafall så tillbringar jag julafton här hos oss, min närmaste släkt kommer hit, dvs
min farfar/farmor, mormor, fastrar/farbröder & min kusin!
Ska bli jättemysigt att få va med alla, och ser verkligen fram emot det.
Inte just för att det är julafton och man får öppna paket och grejer, utan för att få umgås med alla!
Jaaapp, hur ser din jul ut då? :) nu har jag berättat om min, kan ju du berätta om din lite snabbt kanske?
Haha, pusshej och god jul, för jag tror det inte blir nått mer bloggande nu innan jul,
ska göra massa grejer och så nu innan. Så vi hörs då jag har tid! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0