Tjubre.

Fett längesen jag bloggade hära. Men har som sagt börjat blogga på en gammal blogg igen mer Robina.. Fråga om ni vill veta vad den heter :) Allafall, inte hänt nått speciellt sen sist. Ehm livet flyter asso ne men aaa! Fuck va jag har tråkigt, jag får inte gå ut för jag e förkyld och det e snö storm eller jag ska t kringlan men jag måste gå dit då och aa -.- Så gay... Kan berätta om idag: Vaknat dragit t skolan, lalalal haft prov faila sönder lalala drog hem efter skolan gjorde nada och nu sitter jag vid datan. Kulkul eller inte.. Mitt liv suger helt seriöst jordens största häst balle ne usch va äckligt, aja nu ska jag göra en fin lista som ni ska läsa sen. OKEJ? :)
Pussohej hahah. Va random jag e...... (a) ♥

Godaste kakorna som gjorts helt seriöst :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0