börjar..

med 2an då eftersom ni redan känner mig sen första inlägget! :)
Dag 2- Min bästa vän:
Min bästa vän, hmm jag vet inte riktigt om jag har nån helt seriöst. Jo man har ju väldigt nära kompisar såklart. Men bästa vet jag inte klart jag e mer med nåra än med andra då. Hanna och robina allafall. Har kännt de sen 2-3an. Väldigt glad över att jag träffa de. De betyder allt ärligt talat. Alla minnen och vad som hänt under tiden man kännt varann. Ganska kul att tänka tillbaka i tiden faktist. Men jaa, det är nog Hanna och robina, nu vill de säkert att man ska skriva en men det tänker jag inte för ingen utav de e bättre än den andra. Jo ibland men, men inte hela tiden. Så..!

Robina♥

Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0