Dag 4- min framtid

hmm, ärligt talat så har jag ingenaning om vad jag kommer göra i framtiden.. Men vad jag vill är dårå, åka med nåra kompisar eller en kompis kanske, med nån kompis allafall haha utomlands, vi skaffar jobb dära as nice åker vidare till andra ställen sen typ hem. Vi ska va borta ganska länge oxå. Ba leva livet nivet! P: Hhhah.
Sen så vill jag såklart skaffa famlij, ha 2-3 barn och en UUUUUUNDERBAR man hahahahha. Driver, nej men han ska va bra då. Sen så vad jag kommer jobba med har jag ingenaning om faktist. Vad jag känner nu så ere inget jag vill heller :) mmmm det va det de. Kommer faktist inte på så mycket mera.
Om nån tycker det saknas nått tycker jag att ni kan skriva en kommentar :))))
Pussohej! ;d♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0