Dagen från min vinkeeeel.

Börja med att Robina kom vid 20 i åtta, jag försov mig så vakna då när hon kom.
Vi fixade oss och sen drog vi till skolan :)

I skolan vare trååååk, fast d är d ju alltid haha. Mentorstid, och llalala.
Första stugan vare nån i aulan som man skulle lyssna på.
Han snackade om typ vad som kunde hända om man tex la upp en naken bild och lalala.
Och att man kan kolla på ALLA sidor du har vart inne på. MAN BA HEHEHE..
Driver, nej men d va boring. Fast om jag ska va ärlig va d ganska intressant :P
Aja sen vare vanlig stuga, va med Freddy, Robban och alex haha.
Freddy=Fredrika |Robban=Robina |Alex=Alexander :P
Jag läste typ ut hela min bok, jag e proo i skolan nivet.....Hehehe not....
Aja sen drog vi hem, alla till mig. Vi kollade på Piranha like allways.
Alexander överkåta jävel..... ;d
Sen drog alla och då gick jag upp till datan :) Jeppjepp.
Men vi hörs, skriver mer senare tror jag. Hejsvejs!♥

Alexander idag, robina sitter på hans rygg. MYYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0