.

Tja, igår va vi på kringlan. Gick dit efter maten mötta rebecca och rebecka.
Vi va dära och typ kolla tv sen snackade vi ganska så mycket om massa :)
Sen kom fanny och så driog vi till vivo, dör köpte vi godis och allt d dära tjocka.
Sen tog vi bussen hem till mig.
Fixa i ordning allt och astte oss framför tv.
Vi kollade ju somsagt på Knight and day. Sen efter det satt vi vid datan.
Körde chatroulette som ni såg i tidigare inlägg hahaha.
Snackade med Filip i telefon oxå, fast han va as träkig a tt prata med.
Så kollade vi lite senare på kommissarie späck som jag skrev oxå.
Fast jag och rebecka somna typ direkt fanny kollade lite mera sen somna hon oxå tror jag.
Sen nu i morse vaknade vi vid halv 12, drog oss lite sen nyss åt vi frukost.
Och nu sitter vi vid datan.
Ska snart ner till katten och mata honom, min mormors katt.
Sååå vi hörs! Hejrå hörs senare.♥

FUCK VA BRUN JAG VA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0