.

Heeeeeeeeeej. Hur mår du a du där, just precis du som läser det hära!? :D
Asso driver, e sjuuuuuuukt uttråkad.
Ehm, idag har jag vart i skolan. Degat runt dära, tjaffsat med en bög i min klass.
Som kalla min polare hora och nanana.. Han har seriöst probleeeeeeem!
Ah fifan. Ehm efterskolan drog jag hem hm vad gjorde jag efter...
Juste jag drog med hanna hem. Hon pluggade och jag satt vid hennes data.
Nicenice. Sen vid 4 tiden drog jag hem. Så ringer hanna igen och ba:
Öka vi drar till farsta du ska få din present och lalalla!
Så drog vi dit, jag köpte en svart mjukisdress, jeanstights och en foundation :)
Sen hem igen, jag kom hem käkade och städade mitt rum. 
Och ja, nu sitter jag hära som värsta NOLIFERN och kollar runt på fb.
That's my life. Pussohej!♥
- Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0