Filåt för keff uppdatering.

Hahha, jaaa har inte bloggat sen hmm. I förrgår, inte bra..
Idag hare vart skola. Skit kul!
Not, vi har haft jävla 3raders stugor i slutet av dagen.
Va med först Alexandra robina linus ed och deaven.
Kulkul, sen 2-3 stugan va jag med typ..
Oskar, oscar, leo, andre, joshua, jack och massa andra snubbar.
Haha, mmm. Crazy de tog min mössa och min sjal 24/7 gaaanska jobbigt.
Så jag fick typ inget gjort ;D
JAJA, sen efter skolan drog jag hem, snackade med min älskade svärfar i tele.
Haha Adam dårå, eller nejj han e ju min bror :o
Whatever, sen så har jag bara vart hemma suttigt vid datan :)
Kul liiiiv man har!
Aja vi hööörs, ppussohej.
That's meeee... Black hair nivet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0