här andå inget att göra..

Så börjar med dag 3 då.
Dag 3- dagen:
Vad jag har gjort idag, först vaknade jag Fanny och Rebecka upp ungefär vid halv 12. Vi låg och drog oss en liten stund sen satte jag mig vid datan. Sen så ropa min mor och då gick vi upp och käkade frukost. Efter vi hade käkat gick vi ner nördade lite data igen sen drog vi ner till min mormor, vi skulle dit och göra pannkakor. Yummii.. Men så har hon inge mjök haha, så vi drog hem och gjorde hemma hos mig istället. Vi käkade sen så skulle fannys pappa komma och hämta de för de skulle på träning. Så de käkade sen drog de. Så typ messa hanna mig om igår och så frågade jag om hon ville göra nått men hon skulle iväg och träffa fredrika och jag fick tydligen inte hänga med så jag stannade hemma och chillade. Sen fick jag värsta mensvärken så jag halvsomna typ. Sen nu har jag snackat typ 4 gånger med robina i telefon och så har jag suttit vid datan i kanske en timma nu. Jaa, det va min dag. Ska snart äta sen går jag till Robina :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha<3 vilken cool dag:P

2011-01-15 @ 22:12:46
URL: http://lisaandrekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0