Hejsansvejsan!

Skaffa ny blogg för mina föräldrar stalkade mig på andra jag hade som hette www.aliciaasaklart.blogg.se.
As jobbigt när de frågar ba: Vad menar du med d och lalala..
Så gjorde en ny sen ere ju kul med nytt namn och d, fast d spelar inte så stor roll :P
Jag kan berätta om mig själv.
Heter Alicia då som mitt bloggnamn, bor i stockholm med mina föräldrar och lillebror.
PAIN.. Skoja, sen har jag en katt som heter kalle och lalal.
Fett ointressant, aja jag är snart 14 fyller år om 10 dagar faktist :)
Asso är jag 97a, går i kumla skola och umgås ofta med mina kömpisar haha.
Ska försöka uppdatera så ofta jag kan, blir inte varje dag då eller jo ska försöka.
Men va beredda på att d kan ta kanske 2 dagar tills jag bloggar igen :P
Så ni inte tror jag dött, skoja men aaa.
Om ni vill veta mer, SKRIV EN KOMMENTAR! :D
Haha, vi hörs senare. Puss♥

Jag idag.

Outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0