ojojojoj.

No bloggning på 2 dagar eller vad blir det?
Ni fattar kanske varför, har haft fulltupp. Jag fyllde ju somsagt år.
Så har inte hunnit har gjort massa annat :)
Igår kväll sov jag hos hanna, innan vi drog hem till henne va vi ute.
Vi träffade kevin robinas kompis va med han en stund sen vart det så jävla kallt.
Så jag och hanna drog in. Sen så när vi va hemma hos henne så satt hanna vid datan.
Och jag snackade i telefon med världens sötaste :)))
Sen lite senare så kolla hanna på film och jag somnade.
Juste igår fick jag ny mobil, en htc wildefire!
As nice, slippa en gammal sony ericsson :P
Aja whatever, snart kommer min kusin och farmor och mormor.
De ska då fira mig, vi ska typ fika och så.. :)
Hoppas jag får nått riktigt spännande hahah, driver!
Och i fredags juste har jag berättat, jag har fått navelpiercing!
Nice, det kändes inte så jätte mycket faktist! Trodde det skulle kännas mera.
Aja men nuså, vi hörs! puuussss♥
Min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0