Palla sova lixom.

Haha.... :$
Driver, wohoooo! morgondagen kommer bli zzuuuper.
Börjar med att jag går t rubie på morgonen, sen skolan... Så spolar vi lite.
Skolan har slutat, jag drar med hanna och hon ska fixa sin mobbeee.
Sen taggar vi hem jag käkar sen kommer finaste Fanny och Rebeckaaaa :D
De ska sova hära, d fucking replay nu! hihi.
Vi gjorde dethära i sommras och varje gång vi ska ha replay blir jag busted på nått..
Hmm, kan berätta senare. Asso har jag fått utegångsförbud då så jag inte kunnat!
Whatever, d kommer bli awesoooome med de brudarna! :D
(många bilder kommer förhoppningsvis komma så håll utkik!)

Busted: Jaaaaaag är inte den snällaste flickan då.
Blivit busted på, nu berättar jag det hära för jag vill att alla ska kunna känna mig i min blogg.
Inte för att jag håller på med det ff då men vad jag gjort och så.
Så det börja med att jag, hanna och robina smet ut på natten vid 3-4 tiden.
Sen efter en vecka eller nått blir jag och hanna busted på snattning.
De ringde hem t våra päron och lalala.
Sen nån vecka efter deeee, så vart vi busted på att vi hade druckigt alkohol.
Lite för mycket oxå..... :/ Lyckade vi är vaaa?
Svar: Nej ehhehe.


Jaa det va detde! Vi hörs då, skriver i morron. Puzzwh driver, puss ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0