Saker ni inte visste om mig...

* Jag är inte helsvensk utan halv. Min mamma är född i finland|
* Jag förstår finska men snackar inte. VIlket e ganska tråkigt faktist :/
* Jag går i Kumla skola i tyresö.
* Är 14 år om exakt en vecka.
* Är 1.65 cm lång.
* Älskar de som älskar mig, konstigt kanske men så ere.. ;d
* Är egentligen blondin. Blont hår menar jag nudå, så smart som jag e.
* Driver, jag suger i skolan. Eller jag tycker det är kul när jag kan. Oftast ere tråkigt asso.
* Går i klass 7B.
* Har inge förhållande eller nån på G vad jag känner. Eller nja jag vet faktist inte, kanske.. ;o
* Har konstig smak på killar enligt mina kompisar.
* Klär mig oftast i tjocktröja/kofta jeans, leggins och strumpbyxor/nylon och underkläder då..
* Har en katt, kalle.
* Har ett syskon, simon.
* Har världens bästa faster.
Jaaa det va det.. Kommer inte på nått mer :) Hejsvejs♥

FIIINSKA Hahaha, kommentera nyss min sysslings foto. Såhär kan det se ut :PpPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0