Shulululul.

e med hanna, gör ingenting eller vi softar hon skkulle leta efter sin ipod men hittar den inte. Idag har jag vart i skolan, as kul ju. SAjk hatar skolan e jag ensam? Ne vet att jag inte e det. Haha aja, efterskolan drog jag med robina hem till mig, vi tjockade oss med tårta från helgen då jag fyllt år. As gott, med M&M's på. Ska jag berätta exakt om vad jag fick i present då?
Okej:

*Randig tröja
*vit mössa
*Pengar kommer inte ihåg hur mycket.
*1500 av farmor och mormor.
*Presentkort på hm
*Linne
*Piercingen.
*piercingar
*Överraskningen då. Percingen, vi käkade och sen bowlade. Skit kul!
*Trosor


-Just nu feta trött, ska snart hoppa in i duschen ;d
Jaaa, det va det. Säkert nått jag glömt.
Aja hörs senare! Pusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0