baxad från www.ofinast.blogg.se

Klädsel
klädsel idag:
dan har knappt börjat men just nu ligger jag i t-shirt.
Vad använder du just nu för skor: inga på mig nu men annars tygskor eller mina ballerina.
Favoritfärg på kläder: väldrigt olika faktist.

Senaste person som
Sov i din säng:
ingen som sovit i min säng, men senaste som sov hära va Felix becka och fanny (:
Du pratade med: Adam Grönlund :)
Du gick på bio med: kommer fan inte ihåg.
Du gick på stan med: Felix.
Skällde på dig: vetinte.

Senaste
Låt du hörde:
Show me 10!
Film du såg: exorcisten.
Mat du åt: pizza!
Kram: Felix.
Känslan: trötttttt.
Ilska: idag.
Glädje: IDAG! :)
Dröm: kommer inte ihåg.
Boken du läste: kommer inte ihåg.
Personen du träffade: Felix.
Personen du pratade i telefon med: Adam.
Personen du fick sms av: Felix eller adam orkar inte titta :p
Gången du sov: igårnatt
Saken du köpte:
rosa magtröja typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0