Dag 20 - Min hiss/diss lista

* SOL, vad är en sommar utan strålande sol, pool & dricka. Fyfan va nice!
* Mysiga dagar med den man älskar, hur mysigt e det inte att va med sin pojkvän?
LIgga och krama han samtidigt som man snackar om nått intressant eller kollar tv, vad som helst.
Så jävla underbart så jag vet inte vad!
* JUSTIN BIEBER SÅKLART, vadå han e snygg han sjunger bra han har allt, vad kan man inte hissa hos han?
* Facebook, heltklart. Vad skulle jag göra utan facebook? NAE jag vettefan!
Har inget mer att säga om det, utom att... ÄH jag vet inte :d
* ATT jag e ute på sjön och inte träffar mina närmaste på 2 veckor.
* Att jag bara är 14, vill vara 18 NUNUNU så jag kan leva mitt egna liv och inte ha nåra päron som bestämmer
över mig. Ha som man vill ha det lixom hur nice e inte det ta studenten, festa, göra som man vill själv!
* Att sommarlovet är slut om typ en månad, eller ja jag går ju sommar skola snart så för mig blire snart.
Ska gå sommarskola i augusti, sen börjar den typ veckan efter jag slutat där ifrån.
Alltså riktiga skolan -.-' Fyfan, betyg och grejer fml...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0