Dag 25 - Mina rädslor

FJÄRILAR, har fobi usch de e äckliga, fula och kan bitas :(
Nattfjärilar e värst de man inte ser men hör, bläää.
När jag va i västervik med Rebecka så skulle vi då sova, så när vi hade släckt så hörde jag nått
bzzzzzzz ah ni fattar, så lyste jag upp med min mobil i taket så va det en natt fjäril dära.
Och rebecka halv sov så väckte henne och så fick hon ta ut den. Sen efter kanske 15 min hör vi den igen?!
Den hade kommit tillbaka och fyfan, så hade rebecka typ somnat HAHA.
Jaba REBECKKAAAAAA, och viskade hon ba: VAD ERE -.-'
Jaba; FJÄRILEN E TILLBAKA. Rebecka ba: mmmm...
'Jaba: SNÄLLA KAN DU TA BORT DEN hahhaa.
Hon ba: mmmm...

HAHAHH ah så fick rebecka bort den sen kunde jag inte sova förns efter 2 tim typ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0