.

Hey, sitter och chattar med bäste bror jimmy, älskling och Tilda! :)
Jimmy sitter och förklarar nått om sin profilbild och de andra ere bara random talk med hahah.'
Kan berätta lite om dan, idag har jag ju vart med Felix. Vi har vart hära kollar film myst och suttit vid datan.
Sen drog han hem och jag gjorde inte så mycket!

Imorron åker jag ju till Västervik med rebecka, fett kul det kommer bli!
Kommer inte kunna sova inatt hihih, fast det kan jag ju ändå inte hahah :D
Allafall, jag ska va hos rebecka vid 3 tiden så åker vi med bil dit e framme sen mot kvällen!
Åh kommer sakna älskling, har ju fan nyss vart borta från han i 2 veckor sen när jag kommer hem,
så veckan efter drar han till Gothia och jag ut med båten och jag e borta i 2 veckor.
Pallar inte :( Saknar han redan efter 1 timma typ.
men vi hörs senare, det e nån som ringer nu pusssssssssssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0