Fett kålt sitter vid en data!

HEJ, sitter vid mammas datá i båten trådlöst nätverk på utö :)
NAJS, inte suttit vid en data sen vi åkte asso en vecka nu och FAN va det känns bra?!
Hihi, ikv ska jag och malin KANSKE tälta på campinen och innna duscha.
Ska bli as nice, kom hit för en två timmar sen kanske har käkat korv och druckigt röd fanta :D
HAHAHA BECKA röd fanta hahaha, jag felix och rebecka va på donken och jag skulle ha fanta exotic.
Och jag visste inte vad det hette för jag har alltid sagt röd fanta.
Så jaba: EN RÖD FANTA alalla. Hon ba: VA? Fanta exotic och rebecka börja asgarva åt mig haha.
'Jag fatta ingenting för jag lixom alltid har sagt det haha (a)
Aja, vi hörs och jag vet fortfarande inte när jag komme hem -.-' Men hoppas snart!
Saknar alla så grymt mycket och 2 veckor utan alla är inte okej 1 vecka högst.
Men vi hörs, pusssss!♥

min kaka jag käka idag, erkänn det ser grymt gott ut! :D

Malin och avalon som har ninja fight haha i typ förrgår :)

Rikard hoppa från båten längst upp, lite coolt tycker jag fatta att han dök O.o

Hahah, när vi va på ingarö camping simon och rikard pissa i en rabatt på väg hem från husvagnen ahahha.
Aja nu finns det inga mer tog de jag lagt up på facebook för det funkar typ inte att ladda över bilder
på mammas data.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0