Hata rubrik.

Hejhej, har nyss käkat. HAhahaah felix gästbloggning asgarv fett homo :D
Och det stämmer ju knappast att han e brunare än mig, det ända stället han e brunare ön mig på,
är armarna. SYYYYND, vart i thiland i 2 veckor och e blekare än mig som vart i svergie lika länge!
Haha, aja. Mys hade vi allafall, som jag saknat att få ligga och va med dig felix :) hih älskar dig, och så kom RObina, hanna och jack och hälsa på oxå. Robina och hanna satt och kolla Exorcisten med oss! Sen nu när han skulle dra hem följde jag honom och påvägen i sofiebergs skolan körde vi lite fotboll och så drgo jag hem och har ätit och så nu :) Allafall ska strax iväg och bada, så hörs senare! Skriver sen och så och bild kommer säkert.
Puss ♥

Väldans fin bild på mig, sen jag åkte kryssning med Bådner's! Minnen det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0