hemmaaaaaa!

TJA, jarrå. Nu e jag hemma från v-vik visst jag kom hem igår men palla inte blogga då haha.
DET HAR VART SÅ SJUKT KUL, fan vad jag längtar tillbaka. Och vad jag saknar becka! :d
Allafall, har vi haft as kul. Vart ute på kvällarna/nätterna och dagarna vart ute och solat och badat.
Mys, sen i söndags träffa vi 2 killar vi sen umgicks med resten av tiden jag va dära, spelat fotboll.
Och jävlar vad vi hunnit med mycket! Haha, orkar inte snacka om alla dagar men det här va nog rolaste på länge!
Älskar dig rebecka! :) Kom hem igår eftermidda vid halv sex. Bussen stanna i centralen och så kom min far och hämta mig. Så drog jag hem, käkade midda vincent och hans päron va hos oss oxå.'
Och skulle träffat fanny, men vart försent för skulle till felix sen. Sov hos han inatt, så vaknade dära imorse.
Så träffade jag fanny idag ist :) Jeppjepp, vart med henne idag först hos henne sen drog vi t min mormor.
För hennes katt behövde matas. MMMM, finns så mycket att skriva om men orkar inte helt seriöst.
Sen kanske det inte e så kul och läsa så långt heller, eller? 
Skit samma, bilder kommer senare för har ingen usb sladd... Men det kommer så småning om (:
Pusssss vi hörs senare.♥

JUST NU, hahah va tvungen men vafan KOM IGEN NU SVERGIE NU TAR VI DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0