hos fanny.

Godmorron, vaknade upp hos Fanny helt random. Nemen jag drog hit igårkväll.
Skulle tydligen ha visning idag så palla inte va hemma nu imorronbitti.
Allafall så drog vi till aléplan och köpte godis, chips & läsk :)
Sen till Fanny och hära satte i oss vid datan, och nej jag orkade inte blogga hehe.-
Sen kollade vi på "never say never" vet inte hur mångagånger jag seett den nu hheheh :D
Och jag somnade under filmen tydligen, jag som inte kunnat sova på en vecka typ och så ba nu kunde jag det.
NAJS! Jaja, idag ska vi träffa Filip och felix (: Kul, vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hittar på nått.
Yes, men nu ska FANNY blogga så hörs senare kanske. Pussssss♥
gammalbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0