ingarö camping :)

Tjaaa :D har nyss duschat på båten råka ta slut på vattnet så mamma dampa. Blogga ju aldrig igår men allafall va vi på ingarö camping :) Min mammas jobbakompis har husvagn dära så vi va där förbi med båten då. Trevligt, de bjöd på hamburgare t midda och så sen senare satt jag ensam och kolla tv i deras husvagn. Eller ah de va ju därmen de mindre barnen sovde ;) innan på dan va jag, pappa och rikard hemma ju. Hade glömt massa saker som vi va tvugna att hämta haha lyckad far och glömmer halva packningen :P Yes, så drog vi t ingarö då. Har messat lite med felix och becka idag oxå. Snacka med becko i telefon nyss åh hemskt att inte få träffa min bästavän förns om 2 veckor. Kommer hem 30onde juli :/ surt menmen.. Sen har vi inte träffat malin och de än för de kan inte komma ifrån deras ö. Föratt: deras katt sprang ut inatt så de måste hitta den innan de kan åka :( Men träffar de förhoppningsvis imorron. Ah, men vi hörs nu ska jag upp t berget och grilla :):) Puss! Tidsinställda kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0