JARRÅ, hitta överförare här nere.

Hejhej, hitta överförare så tänkte klart jag ska lägga in bilderna!
Sitter allafall här nere med fanny, ska strax sova innan blire film ska kolla på "Water for elephants".
Mina päron såg den igår typ och sa att den va as bra tydligen :)
JAjaja, nu kommer bilderna från underbara v-vik med underbara rebecka!
påväg dit.
påväg t ööööööööööObeeeeeeeee hahah så jävla jobbigt det va att gå dit.
MONGON inne vid duscharna ;D
yes vi skulle fota varje kryp vi hade på oss, här har ni ett som rebecka hade på benet... :O
loveu!
solade.
rebecka klappar getterna :D
söta niklas!
vaxar benen!
Sture och Karlsson, (Viktor & Victor) som vi träffade och va med dära! :) Trevliga snubbarrrr.
Rebecka har mera, kommer sen när hon kommit hem men det va alla jag hade.
Puss vi hörs senare, bloggar när jag vaknat tror jag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0