Robina, joshua & fredrika!

Tjenare, har nyss duschat innan kom jag utifrån har alltså vart med Robina, joshua och fredrika.
Imorse drog fanny vid kanske 12 halv 1, så kom Felix förbi en liten stund och hämta sin tröja.
Sen gick jag och mötte Robina med hennes brorsor så kom joshua lite senare, så tog vi bussen till alé.
Hon skulle köpa godis, så promenerade vi hem sen :)
Och så har vi vart hos henne en stund tills hennes syrror kom hem, då drog vi ut och träffade fredrika.
Satt och snackade lite och chillade, fyfan vi satt och snackade om skolan, minnen och grejer..
Kul asso! Jaja, sen messa min mor mig om att jag ska komma hem och städa så det fick jag göra då.
Och nu e jag hära (: Nice dag, har vart sjukt trött även fast jag sov från 3 till ttyp 12 halv 1 :p
Yes, ikv blire träffa fredrika vi skulle dra till gullmars och göra nått jag inte fattade satt ah.
Bloggar sen när jag kommer hem då, vi hörs puss!♥

Har ju förfan inga bilder att lägga ut, så här har ni en repris på min andra pojkvän dårå Justin Bieber :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0