rubriks fitta.

Tjenare, sitter hära all alone.
Felix drog nyss, hur fan ska jag klara mig i 2 veckor nu IGEN utan honom?
ORkar inte med det seriöst.. Ska ju va ute på sjön i 2 veckor, åker imorron.
Vet inte vilken tid men mina päron vill ut så snabbt som möjligt.
SHIET har fan inte packat hahah, dax att börja? OHYES! :p
AAH, kommer såklart sakna mina kåmpisar med.
Saknar rebecka sjukt och fanny med efter 1 dag!
Fatta va utan sina bästa kompisar i 3 veckor typ OOOORKA + sin pojkvän i 2 åhhh.
JAJA, ska sluta whina.
Nu ikv va jag hos Robina, hennes syrror fyller 18 idag! Grattis :)
Så mina päron e kvar dära och jag och min bror e ensamma hemma nu, rätt nice ändå.
Kom dit vid 6 typ och va dära tills 9 typ så drog jag till simon för han inte ville va ensam hemma :')
Käkade asgod tårta som robina bakat OMG god, godaste på länge O.o
Yup, och idag har jag btw vart först med malin ju sen drog hon vid halv 2 så träffade jag älskling.
Va hos han i nåra timmar vi kollade på tv, spelade cod hahah och myste.
HIhi, jaaa. Men vi hörs imorron hoppas vi lägger in lite tidsinställda inlägg till sen när jag e borta oxå.
Och så ska jag försöka hitta nån som kan gästblogga :) Nån som vill det?
Kontakta mig på facebook den hittar ni bland mina länkar på bloggen!
Jaa, men vi hörs. Pusss ♥
MissUgirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0