S Ö M N P R O B L E M .

Hej datag33x. Händerå? Själv sitter och jag degar framför datan, har vart inne sen typ 5 :)
Innan va jag med Felix och rebecka, men rebecka skulle dra hem och felix med typ.

Imorse vaknade jag ju upp hos felix, sov 3 timmar kanske.
Felix somnade vid 1 typ och jag låg och läste Kalle-anka pocket i 2 timmar kanske hahahhah.
Trodde han va vaken så jag låg och snackade med honom medans jag läste och försökte va social men han sov:(
Men seriöst, nivet mina sömn problem. J A G K A N I N T E S O V A, offer seriöst sen vaknar jag vid 6.
Lixom det e inte normalt. Somnar 3 och vaknar 6 GAHHH.
Whatever, jag e pigg allafall eller? Hahah, jag typ hasar fötterna eftermig och mina ögon kan knappt va öppna.
Menmen, sen vaknade felix vid 9 kanske. Fatta att jag låg vaken och vänta på att han skulle vakna.
Fyfan, sen så åt vi och lalal och så drog jag och träffa robina en snabbis och sen tbaka hem t felix.
Och träffade rebecka och sen vart med henne heladan, vi köpte godis och så :)
Mys har vi haft, yes ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. Om nån vill göra nått ere bara att slå en pling.
Hahahh, va fult :D Men vi hörs, pussss ♥

just nu,. traschhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0