Svaren ifrån frågestund!!

anonym om fråganåttfråganåttfråganått...:

Hur ser ditt rum ut?
Hur lång är du?
Sko stl?
Favvo låt just nu?
Dyraste i ditt rum?
PUSSOCHKRAM! :))))))))
 
Svar: Mitt rum är fyrkantigt med 3 vita väggar och
sen en vägg som e svart med typ vita/bruna blommor på i rummet har jag en säng, skrivbord, spegel och fotölj hahah!
Sist jag mätte mig, vilket va för kanske ett halvår sen sist i skolan va jag 1.67 cm.
37-38 i sko stl.
Det dyraste i mitt rum är nog min data haha. Kram, skriv namn nästa gåååång!! (:

Frida Andersson @ fb (a) om fråganåttfråganåttfråganått...:

Har du några syskon?
Favorit ämne i skolan?
Hur mycket e klockan nu?
Kan man bli mycket snyggare än dig, för asso det e omöjligt enligt mig?!!?!??!
Kram, älskar dig och din blogg och vad du skriver om!!!! :)

Svar: Jag har en bror, som heter simon och han är 12 år ;)
Usch, favorit inte direkt att jag gillar det men det som e lixom kul och så är syslöjd hahah!
Klockan är 20.36!
haha, vad gullig du är självklart kan man va det!
Kram, tackkkk :)

Nathalie om fråganåttfråganåttfråganått...:

eller jo hur många besökare har du ?

Svar: Har inte alls så många, men runt 50-80 st :)

fanny om fråganåttfråganåttfråganått...:

varför bloggar du?
hur blir man så grymt fin som du är?
vad är det bästa med mig?(a)
& kan du göra en design åt mej beeeeebis?<3

Svar: Gosh, jag bloggar för att jag inte har nått liv. Nejmen alltså det e en kul grej,
och jag gillar att dela med mig av vad jag tycker och tänker och om vad jag gör.
Nutte, du e fin!
Det bästa med dig fanny, är att due så grymt jävla skön & man kan lita på dig upp till 100! :) JAG KAN GÖRA DESIGN ÅT DIG, självklart! Slå en pling på fb östnos, så ska vi fixa det haha.

Amanda om fråganåttfråganåttfråganått...:

Hur kommer det sägatt du börja blogga? :) & vilken stor bloggare inspirerar dig mest :) ?

Svar: Kommer inte exakta ihåg, men jag var med en kompis och så fick vi nått ryck och skaffade en blogg! haha :D
Oj svårt val, ingen direkt insperar mig. Men den blogg jag läser mest är nog kissies och Paows! :)


Sinea om fråganåttfråganåttfråganått...:

Hur många ggr har du och felix haft sex? !

Svar: 2 gånger.

L I N N É A - om fråganåttfråganåttfråganått...:

När blev du och din kille tillsammans?
Är du oskuld?
Vilken skola går du i?
Går du på någon sport?
Vad har du för mobil?

Svar: 12/4-11.
Nej det är jag inte.
Jag går i Kumla skola!
Yes, har gått på fotboll sen jag gick i 3an.
Jag har en Htc Wildfire :)

C A R O L I N A H E D É N  om fråganåttfråganåttfråganått...:

varför e du så fin :(

Svar: Gulle, jag tycker inte det själv men från mina föräldrar antar jag. Haha due fin du med hjärtat! ♥

Ida - Foto om fråganåttfråganåttfråganått...:

Gör du designer?
Är du super duper cool? ;)
Saknar du din gamla klass?
Bästevän?
Intesse?
Vill du flytta?
Skulle du kunna flytta till ett annat land?

Svar: Yes, jag gör gratis designer! :)
hahah, nej det e jag inte.
Yes en heldel faktist!
Robina, känner att jag verkligen kan berätta allt och dela med mig av allt med henne sen ere fler då men nu vare ju bara en!
Yes, ska det strax faktist :)
Självklart, fast ändå inte skulle sakna allt och alla hära i svergie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0