alicia världens bästa.

Nu ska jag berätta om personen som får mig att må bra, varenda enda gång jag är med henne, pratar med henne, eller vad som helst. tjejen som alltid får mig glad hur nere jag än vart. jag tror inte att ni kan förstå hur jävla underbar hon är. jag vet att jag kan säga vad som helst till henne och jag vet att hon inte kommer säga vidare det till någon annan. jag vet att hon ställer upp för mig, alltid. skulle det vara något så vet jag att jag direkt kan komma till henne och jag vill att hon ska veta hur mycket jag uppskattar det. så glad för att jag har henne, för vad skulle jag göra utan henne? dagarna i västervik var sjukt roliga, och mer såna ska det bli. vi har hela livet på oss. min bästavän, vill att hon ska veta att jag alltid och då menar jag alltid kommer att ställa upp. jag skulle göra allt för dig, för det är du värd. du betyder så jävla mycket för mig. dom här veckorna utan dig blir sjukt jobbiga. tack och lov att vi kan prata i telefon annars skulle jag inte klara mig. jag vill iallafall att du ska läsa det här och ta åt dig, för det jag sagt menar jag verkligen. och jag vill att ni andra som läser det här ska förstå hur underbar den här tjejen är!

jag älskar dig alicia / rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0