tidsinställt skit.

Tjofrääääs, sitter SÄKERT på båten nu fyfan. NÄ men jag har säker kul med malin!
Har alltid trevligt med henne hihi. Fick reda på iförr går då dan innan vi åkte.
Att min farbror ska med oss, och gissa vem som får sova brevid han.
JO JAG, fyfan han snarkar som inihelvette... KUL, njaaa!
Jaa, men jag kom på förresten att jag kan blogga på mobilen :)
Fast då blire utan bilder det funkar tyvärr inte :(
Men ni får allafall lite bloggning, bloggar säkert för det mesta när vi går och lägger oss.
Annars när jag inte har nått för mig. YES, men vi hörs då!
Ska messa nån så den kan blogga åt mig sen oxå så får ni ännu mera bloggning!
Super, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0