Bada.

Hey, godmorron eller godförmidda vi vaknade vid halv 1 som då inte va planerat.
Igår när jag mötte rebecka åkte vi till alléplan och köpte glass, godis och chips :)
Det satt vi sen och käka på hemma hos mig vid datan i mitt rum, kolla facebook och så.
Sorry glömde blogga men orkade inte och tänkte faktist inte på det, eller jo men sen efter glömde jag hahha.-
Så drog vi ner rebecka bloggade och satt vid datan. Vid halv 1 kanske la vi oss och kollade på Never say never.
Sen somnade rebecka och jag kolla slutet och så somnade jag.
Nu nyss har vi lagat pankakor, blev as många för vi gjorde minisar. Haha proooes de vart as grymma (:
Och strax ska vi dra och bada, bilder kommer. Och bilder från midsommar oxå, de ligger på datan här nere då.
Såg det igår kväll, men pallade inte lägga upp de. Hehe, men vi hörs senare! Puss.♥
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN.

Rebeckanärhonlagapankisarrrr.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Nu har jag startat en tävling där man kan vinna ett smycke i äkta silver, var gärna med :)

Kram

2011-06-28 @ 17:16:39
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0