Dag 1 - Presentation om mig

HEJ, kan vi börja med då haha. Mitt namn e Alicia Ida Storfeldt. Hela namnet fick ni dära.
Jag är då en tjej på 14 vintrar, fyller år 21 januari och är då 97a. Bor i tyresö och har gjort sen jag vart liten.
Har en mor och far och en bror haha. Mina föräldrar heter Nina och Tommy och min bror heter simon och är
99a, 12 år då. På fritiden är jag med kompisar & pojkvän. Är med olika människor då :)
Min pojkvän heter Felix och är ett år äldre än mig. Och nej jag orkar inte skriva om honom haha.
Men det e han jag älskar allafall. Jag har gått på fotboll i snart 5 år tror jag det blir.
Jag spelar i Tyresö FF f97 då och har spelat i 4 andra lag tidigare. Orkar inte berätta varför så många.
Haha, har vart struligt med lag och så innan men nu e det löst och jag spelar i tyresö.
Yes, jag hatar kryp och ormar. Älskar att umgås med massa, att sporta.
Året innan va ganska jobbigt, jag vart busted med nåra kompisar för vi hade druckigt
och smitigt ut på natten och så. Inte kul, mina föräldrar hade inte förtroende alls för mig.
Men nu ere uppbyggt och allt e nästan som vanligt då. Vi ska strax flytta som jag skrivit innan.
på sommrarna brukar vi va ute med vår båt, vilket jag hatar. Ibland kan det va kul, men för det mesta
SUGER DET. Finns inte ett piss att göra, man ligger med båten vid ett jävla berg och ah.
Fan gör man lixom haha. Menmen, kanske ska sälja den då så det e ganska skönt.
Jaa, vad ska man mer skriva om då? Vet inte riktigt, fråga om ni vill veta nått mer!
Skriv en kommentar så svarar jag på den här i bloggen, pussåhej :)






Hitta ingen bild på min famlij men ah. Ni kan få det nånannan gång haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0