godnatt

Hej, vet, inte bloggat. Men har inte pallat, vi kolla allafall film igår och så inte så mycket asso.-
Sen idag vakna jag vid halv 1 och carro vid typ 20 i 2. Jag kolla Due date när jag vaknade.
Fan alla har ju sagt att den e fett bra och lalal. Den sög ju:d
Idag då, inte gjort nånting. Kollade neversaynever igen och lady gaga consert.
Mitt liv e framför tvn nu för tiden. Har slutat använda facebook.
Varför e för jag inte pallar folk nu för tiden klart jag kommer tillbaka men ganska skönt att bara va ensam.
Inte behöva tänka på så mycket annat har inte en aning om vad som händer runt om kring heller haha.
VISST klart jag tänkt på allt som hänt och så.
Somfan! Gråtit till sömns varje dag. Och nej jag tänker inte berätta varför men det angår faktiskt inte er.
Jaaaajaaa, vid sextiden då hade jag träning. Det åskade och blixtrade, fyfan!
Fett läskigt, nej men visst det e inte så farligt. Men det låter som fan och e obehagligt bara (a'
Fjolla tänker ni, men jag vet att jag inte e ensam sådeså.
Imorron ska jag träffa robina. Mer får ni veta dååå för nu ska jag sova.
Klar bloggat för idag. Och juste vet ni, det e ingen ssom vet om att jag bloggar hära nu.
Har inte sagt att jag börjat blogga hära. Ska länka på facebook nångång snart tror jag. Ganska onödigt att jag skriver då tänker ni kanske, men nej jag gillar att blogga bara. Skriva av mig dela med mig haha.
Skitsamma, vi hörs imorron! Puss ♥

jagjustnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0