Hej allihopa.-

Hemskt ledsen för jag inte bloggat, men har hänt massa saker och har därför inte haft nånlust alls.
Har egentligen inte lust nu heller, men har inget att göra nuså varför inte.
OKEJ jag har inte haft nått att göra i 2 dar nu men skitsamma. Sova gör man då!
Allafall, sitter och lyssnar musik. Min nya idol JUSTINBIEBER. Garva inte, men de fan sant.
Om man kollar filmen "never say never" så blire magiskt att man börjar gilla han och hans låtar.
Hehe, yes kolla nyss på den såg den igår oxå. Innan det kollade jag på The humancentipede.
FYFAN, skabbigt. Bild kommer då om ni vill se. Den rekomenderas för de som vill se nått riktigt äckligt.
Annars va det grymt dålig, bara otäck och äcklig va den. Garva lite smått nångång.
Men det va åt han som e ond och äcklig då haha.
Har strax träning och e hur itaggad som helst. För det första jag har ingen att åka med.
Felix i ju i thiland, har vart borta sen i fredags. Fatta att jag ska klara mig i 2 veckor.
PAIN, inte knappt klarat de dagarna som gått. Iomed att jag saknat honom och det som hänt.
Har vart väääääldigt nere de senaste dagarna alltså. Men allafall, har träning och ska ta bussen vid 15.49.
Yup, men nu ska jag setill att äta nått innan och sen byta om så kanske vi hörs senare!
Puss! ♥

Filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0