Lite roliga frågor jag hitta på nån blogg jag kom in på.

Vem var din första kärlek?
Felix Lundkvist som jag har nu.

Om du
var född på nytt, vad skulle du vilja vara?
En katt lugnt, de sover, äter bajsar & kissar. Fyfan va nice liv!

Om du bara hade 24 timmar kvar att leva, vad skulle du göra?
Göra nått riktigt dumt ;)

När
hade du din första kyss?
Första riktigt, alltså det har ju vart sånnahär skojpussar och så nifattar.
Men kyss "med känslor i" hahah va fult det låter det e nog med Felix ;)

Vad är det mest pinsamma du gjort hittills?
Hahhahha, kan jag tyvärr inte säga rakt av men jag sträckte mig i sämsta tillfället.

Vad är den konstigaste dröm du någonsin haft?
Har haft så sjukt konstiga drömmar, om tex kompisar att det hänt as skumma grejer i drömmen.
Som en dröm, jag har aldrig i hela mitt liv träffat eller sett Robinas mormor, jag upprepar ALDRIG!
Så en natt då så drömde jag om henne, och att hon skulle hoppa från en platta mitt ute i luften.
Och alla i drömmen bara grät och grät så jag grät ju såklart oxå. Och efter ett litet tag då,
hoppade hennes mormor ifrån plattan i luften och tog då självmord. Och procis strax efter hon hoppat vakna jag.
Och hela min kudde va blöt för jag hade gråtit i sömnen hahhahhah. JA, KNAS säger jag bara.

Om du
var strandsatt en ö med bara en person, vem skulle du vilja att det skulle vara
?
Min pappa.

Om du vann en utlottning av 100 miljoner kronor, vad skulle du göra med pengarna?
Resa jorden runt men nåra kompisar.

Om du vaknade upp en dag och upptäckte att du har blivit osynlig, vad är det första du skulle göra?
Kolla vad alla håller på med ensamma hemma och se vad de har hemma hos sig hahah.

Har någon någonsin sett dig peta näsan?
Inte fan vet jag, säkert.

Har
du kissat i en pool?
Haha yes..

Vad är din värsta ovanor?
Att efter jag suttit skräddare måste jag alltid sträcka ut mina ben och jag sitter det väldigt ofta
så jag sträcker på mina ben väldigt ofta det med då haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0