Next 2 you.

Hej! Vaknade vid 20 i 11 typ. As konstigt för jag kunde inte sova igår, så somnade vid 3-halv 4 typ.
Och vaknar då lixom haha, wierd. Fast det berodde på att det va sjukt varmt i mitt rum och solen lös -.-
Yeah, sorry för jag inte bloggade igår när jag skrev "hörs senare" eller nått.
Men va med rebecka somsagt igår och vi badade hos henne (:
Sen drog vi till mig och solade, och så åkte rebecka på träning.
Jag följde med och va dära med Fredrika, vi gick runt lite och så köpte vi godis och allalal.
Sen så gick inga bussar haha, så vi åkte till norra sköndal och bytte sen buss t mig.
Haha, kulkul. Så kom jag hem och gjorde inte så mycket :)

Nu ska jag strax träffa rebecka, och så ska vi till ett berg och bada.
Mys, om ett tag så kommer midsommar bilderna förresten! Puss ♥

Rebecka och jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0