nydesign.

yup, kände att den andra va så tråkig och dyster.
Behöver lite färg och sommar i den ju eller? :) Så tycker jag allafall!

Träffade robina vid 12 tiden kanske, snackade och så, skönt tycker jag.
Saknat henne som inihelvette. Innan städa jag mitt rum och röjde som sjutton.
Vi ska flytta och imorron kommer fotografen då som ska fota huset och lägga ut det för säljning.
Så då ere ju tvunget att vara fint, ellerhur.
Nåmer har jag inte gjort, skulle sola men efter jag vart inne i kanske en kvart och fixat mat.
Så kom det måln och solen va borta -.-' Så då vare ju ingen mening med att vara ute.
Istället snacka jag i tele med Rebecka och fanny i typ 20 min eller nått.
Snackade om allt möjligt, vad de gjorde och har gjort och så :)
Yesss, men nu ska jag inte ta er tid och läsa långt. Vi hörs senare, pussåhej.

KOMHEM.


Kommentarer
Postat av: Karoline

har ni haft sex? ;) :D ..klart ni har =D <3 ni är så söta :)

2011-06-27 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0