solat.

Tjenare! Hemma nu, sen igår då haha. Men orkade inte blogga då (:
När jag kom hem skulle jag träffat rebecka men hon kom inte hem förns sent så jag tänkte kolla om robina ville.
Men så hann hon ringa före, nästan precis när jag skulle ringa henne. Smått kul tyckte jag.
Allafall, midsommar va awesome. Asfins väder och trevligt folk man va med.
Va med Malin och hennes familj sen nåra jag inte känner så bra men vuxna allafall och Sofia & sandra.
Bilder får ni sen, för pappa har de på systemkamran och jag har inte en aning om hur man laddar över från den.
Heheh, men det kommer allafall.

Idag vaknade jag upp hos robina då, igårkväll hade vi mys satt på ett berg i fornudden och drack t chips och choklad. Sen drog vi hem, träffade joshua och william va med de tills william skulle hem då bara joshua kom tillbaka och vi satt och snackade med robinas mamma och therese grannen. '
Och blablalalal så drog joshi hem och vi skulle dygna med de, men jag och robina decka ju och somnade typ vid 1-2 :p Hahah.
Yes, nyss låtg jag och sola men så kom ett jävla mega moln så pallade inte ligga kvar.
Senare kanske jag ska träffa rebecka och så ska hon kanske sova hära eller jag hos henne (:
Mys har saknat henne, aja vi hörs senare ska ner och hämta vatten! Puss.♥

Hahha,jagochmalin hade kul med mammas Iphone! ;D

Kommentarer
Postat av: Emma Gunnarsson:)

Hej, läser din blogg konstant SNÄLLA kan inte du ha en frågestund? Kram :)<3333

2011-06-27 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0