Sorry för no bloggning.

Har inte pallat, haft annat att göra. Just nu sitter jag med carolina och fredrika hära på mitt rum.
Vi har nyss lockat håret och ska snart till allé för att lämna en sak till robina och louise & hanna tror jag det e :)
Sen efter det ska vi till cemtrum för att kolla bal klänningar. Tyresö balen för nior ju!
Jag vill oxååå :( Haha 1 år kvar eller först sommar lov sen ett år.
Skit samma, idag hade vi fucking skolavslutniiiiiiiing. FYFAN VA HÄRLIG faaaaaaast ändå inte.
Vi börjar i åttan och får jävla betyg ÅH jag pallar inte.

Men jaja, vi hörs senare. Nu ska vi uuut (: Pussåhej!

Jag och freddy nu hahah! Carro på sodan som itne ville va med :(

Kommentarer
Postat av: REBECCA SCHILLING

fin blogg

2011-06-19 @ 01:43:37
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0