Stan med Felix.

Tjenare, har nyss käkat. Tacos vart det, sjukt gott!
Innan va jag istan med Felix, han köpte massa nyss. VILL OXÅ!
Fast fick faktist 3 nya linnen idag. Vanliga eller pösiga va de. Ganska snygga faktist.
Fast lite långa va de, sen ett vitt vanligt bara som baslinne.

Ska träffa fredrika ikväll (: Vet inte riktigt vad vi gör, kanske är med felix.
För glömde mina nyklar i hans ficka. Fail, haha.
Yes, fan ere nå program som går nu på kvällarna ist för BB?
Fett dåligt annars, saknar bigbrother som FAN. Det var en del av mitt liv ffs :(
Naj, men jag ska sluta whina. Blev inge röntgen idag, mamma glömde bort att ringa.
Har grymt ont i min arm, värker lite då och då och den e svullen. Undra vad jag gjort?
Hoppas inge spricka eller nått som gör att jag behöver gips. VILL VERKLIGEN INTE!
Poor me. Skitsamma, vi hörs senare. Bloggar när jag kommer hem tror jag om inte tidigare!
Pusss ♥

LOVEUBOY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0