TJENA FOLKET.

I am back on trackkk. Eller vad tycker ni, bloggar just nu på www.grannbrudarna.blogg.se
Den börja vi blogga på igen, men känner nu att jag vill ha egen. Självklart slutar jag inte blogga dära.-
Men bloggar kanske inte lika mycket dära, utan det blir små dags inlägg eller så :)
Ska försöka hinna med så mycket som möjligt allafall.

HUR ERE MED ER? Själv ere toppen förutom att jag har grymt ont i min arm och rygg.
Longboard olycka, ramlade på rygg och tog emot med armbågen. FAIL hahah :d
Yesbox, annars ere toppen! Ska strax till stan med älskling, han skulle köpa shorts eller nått sånt.
Och jag e snäll som följer med hihi. På onsdag nästa vecka har vi SOMMARLOOOV.
Så sjukt najs, kan nästan inte fatta att det blir betyg nästa år. OMGAD?! ;O
Whatever, vi får höras senare. HÄRA! Hihi, pusss ♥

Nåra dagar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0