alltid lika mysigt

Hej, sitter ensam nu felix har gått han gick för kanske en kvart sen typ.
Förlåt för jag inte bloggat, men jag bloggar när jag har tid och känner för det.
Det har jag trottsallt sagt förut hehe nu när det e lov allafall :) Yes, igårkväll var jag och älskling på bio.
Vi såg, "Johnny English reborn" stavas det så? Aja, den va as kul rekomenderas verkligen!
Efter bion åkte vi till mig och sovde hära, alltid lika mysigt hihi.
Och nu imorse vakna vi, drog t alléplan och köpte godis med min lillebror sen hem för att kolla film.
Yup, och nyss drog han. Allt för den här gången då, neee jag skoja bloggar snart igen.
Aka få upp lite bilder senare, de vill inte komma upp nu så håll utkik ;)
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0