Dageeen

Heeej igen, mobil bloggar nu så inlägget kommer bli as konstigt och fult så ni vet. Allafall, idag har jag ju bla vart i min fina skola, euw det där skrev jag inte nyss.. Skitsamma, hade as lång rast idag oxå för vi hade härlig jätte långt håltimme på so:n! Efterskolan gick jag med min fina pojkvän hem, va där en liten stund vi gjorde väl inte så mycket, han var jätte trött och hängig för han var sjuk ju så vi kolla bara på tv och hade det mys! Har faktiskt alltid det mys med han (a) japp, sen drog jag vid fyra tiden hemma en stund sen iväg och jobba och sen hem igen och ta det lugnt :) Helt ok dag, skolan suger men vad glad över att jag fick vara med felix. Yes men vi hörs finisar ska avsluta detta inlägg nu pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0