.


Kvällen har vart underbart nice
, min gudmor och elin (hennes dotter, 18 år) för er som undrade då,
de kom vid typ halv 6 tiden satt och snackade ett tag sen kom felix hit.
Så åt vi och hade det mys sen vart det idol. Snackade en hel del med elin oxå undertiden as trevligt.
Och så nyss drog älsklingen hem, så nu sitter jag och halv sover i mitt rum medans de andra,
sitter och spelar musik och snackar utanför. jobbigt läge haha..
Jaja, live with it tänker jag, vet att det här inte kommer va sista gången lixom haha.
Imorron ska felix sova här och tror ni vi kommer kunna sova med alla gäster?
Nah, har inflyttningsfest + att min pappa fyller år idag. Så det kommer massa kul folk hit då.
Trevligt, yes men nu ska jag ta och sova. Pussågodnatt alla finisar hörs imorron♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0